top of page

Vierkantswortels

Bijgewerkt op: 27 mei 2019



Onlangs vroeg iemand me hoe het knopjesbord werkt. Het toeval wil dat ik dat recent nog in een montessorischool gefilmd heb. Heel fijn om te zien dat het ene kind dat aan het andere kind uitlegt. Vóórdat je aan het knopjesbord werkt, is het toch wel handig om het worteltrekken uit te leggen aan de hand van het gouden materiaal. Vandaag wilde ik daarover een filmpje maken en ik vroeg aan Milo (9 jaar) om eventjes heel stil te zijn. Hij keek dan gewoon maar even mee. Wat ik helemaal niet gepland had, gebeurde toch: Milo keek en luisterde en hij wilde het ook doen. Zo heeft hij het helemaal van me overgenomen. Het filmpje is wat langer uitgevallen, dus hou ik deze blog gewoon kort.




184 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page